Arran del conveni signat recentment amb l'Editorial Giunti Psychometrics, la biblioteca del COPC incorpora les següents tretze proves, detallades a continuació:
![](/web/image/397838-72f24938/Imatge1.jpg?access_token=d14aa864-20fb-45ed-ba77-f08dfd90f632)
BFQ-2: Cuestionario Big Five-2
Edat: Adolescents i adults. Temps d’aplicació: 40 a 45 minuts aproximadament. Finalitat : Comprendre els problemes i definir els trets dominants de la personalitat.
Mesurar aspectes de la personalitat de candidats per a l'avaluació a l'àmbit de les organitzacions.
![](/web/image/397839-7a516af6/Imatge2.jpg?access_token=b2476c73-b384-4848-a097-cef6ff2d095b)
CAG. Cuestionario de Autoconcepto
Edat: Des dels 8 fins als 18 anys Temps d’aplicació: 10 minuts Finalitat: Mesurar l'autoconcepte i l'autoestima de manera completa en un període evolutiu.
![](/web/image/397840-f8c8b2e6/Imatge3.jpg?access_token=d6ceef5b-c984-487a-ad5c-4700d5fcfbe4)
CPF. Cuestionario de Personalidad Forense
Edat: Adolescents i adults.
Temps d’aplicació: 15 minuts.
Finalitat : Elaborar un pronòstic de reincidència per a un reclús al seu ingrés. Avaluar programes de tractament implementats a presons. Seleccionar personal en treballs caracteritzats per un compliment adequat de les normes
Temps d’aplicació: 15 minuts.
Finalitat : Elaborar un pronòstic de reincidència per a un reclús al seu ingrés. Avaluar programes de tractament implementats a presons. Seleccionar personal en treballs caracteritzats per un compliment adequat de les normes
![](/web/image/397841-acccc1dd/Imatge4.jpg?access_token=0aaf98c5-f863-4548-9064-55dc0d51d064)
CRAE-P. Cuestionario para Identificar el Riesgo de Acoso Escolar en Educación Primaria
Edat: De 3r a 6è d'Ed. Primària Temps d’aplicació: 10 minuts aproximadament.
Finalitat: Obtenir un resum de tot el grup o aula identificant aquell alumnat que està en una situació de risc
Finalitat: Obtenir un resum de tot el grup o aula identificant aquell alumnat que està en una situació de risc
![](/web/image/397842-26d1a961/Imatge5.jpg?access_token=2653751a-6cde-4411-b8ce-cf5a07b04436)
EVALEC. Evaluación de la Competencia Lectora Básica
Edat Des d'Educació Infantil fins a 3r E.S.O.
Temps d’aplicació: 60 minuts aproximadament.
Finalitat: Recollir informació sobre els processos implicats de forma directa en la competència lectora: habilitats psicolingüístiques, eficiència lectora i comprensió lectora.
Temps d’aplicació: 60 minuts aproximadament.
Finalitat: Recollir informació sobre els processos implicats de forma directa en la competència lectora: habilitats psicolingüístiques, eficiència lectora i comprensió lectora.
Prendre decisions curriculars a l'àrea o subsector de la lectura.
Detectar possibles dificultats específiques d'aprenentatge.
![](/web/image/397843-c7975709/Imatge6.jpg?access_token=9bc3dbe6-1624-4bc3-947b-9522f577864e)
EVAMAT Evaluación de la competencia matemática
Edat: Des d'Educació Infantil fins a 3r E.S.O.
Temps d’aplicació: Dues sessions de 50 minuts aproximadament.
Finalitat : Valorar el desenvolupament aconseguit en la competència matemàtica bàsica. Prendre decisions referents a mesures d'intervenció relatives al rendiment matemàtic.
Detectar possibles dificultats específiques d'aprenentatge matemàtic.
![](/web/image/397849-e8c6cc60/Imatge9.jpg?access_token=1035778c-16f4-46b3-a6d1-105f63a0620b)
LEITER-3. Escalas de Inteligencia no Verbal
Edat: De 3 a 75 anys
Temps d’aplicació: 80 minuts Finalitat: Avaluar els components fluids del raonament no verbal.
Temps d’aplicació: 80 minuts Finalitat: Avaluar els components fluids del raonament no verbal.
Realitzar un seguiment individual en el curs del desenvolupament.
Realitzar una avaluació des de la infància fins a l'ancianitat.
![](/web/image/397847-f83ab30d/Imatge10.jpg?access_token=8949d706-3f78-420e-b73a-52b95a240e50)
MASC 2. Escala de Ansiedad Multidimensional Infantil
Edat: De 8 a 19 anys
Temps d’aplicació: 15 minuts Finalitat: Avaluar el rang i gravetat dels símptomes relacionats amb els trastorns d'ansietat en joves.
Temps d’aplicació: 15 minuts Finalitat: Avaluar el rang i gravetat dels símptomes relacionats amb els trastorns d'ansietat en joves.
Descobrir detalls sobre els símptomes emocionals, físics, cognitius i conductuals d'ansietat d'un infant que les proves més generals sovint passen per alt.
![](/web/image/397846-534c4a79/Imatge11.jpg?access_token=b15f3208-0119-4d5e-8f04-795e1d0789ac)
PECC. Evaluación de la Cognición Cotidiana
Edat: Majors de 60 anys
Temps d’aplicació: 35 minuts Finalitat : Avaluar la capacitat per fer les activitats instrumentals de la vida diària.
Temps d’aplicació: 35 minuts Finalitat : Avaluar la capacitat per fer les activitats instrumentals de la vida diària.
Construir una taxonomia multidimensional cognitiva de les activitats instrumentals de la vida diària.
Planificar intervencions adequades i pot ser un indicador d'eficàcia terapèutica.
![](/web/image/397845-d45c630d/Imatge12.jpg?access_token=9b1b7161-1af6-4113-9c1e-5b379f1235ee)
SRP4. Escala de psicopatía
Edat: A partir de 18 anys
Temps d’aplicació: 20 minuts Finalitat: Oferir una puntuació total que permet identificar nivells de psicopatia generals i comprendre detalladament la personalitat de l'individu.
Temps d’aplicació: 20 minuts Finalitat: Oferir una puntuació total que permet identificar nivells de psicopatia generals i comprendre detalladament la personalitat de l'individu.
![](/web/image/397850-cb8ea141/Imatge13.jpg?access_token=25dab34b-b6a7-4ffe-a2df-7352be1da84e)
TRAUMA Test de resistencia al trauma
Edat: Adolescents i adults. Temps d’aplicació: 10 minuts Finalitat : Mesurar la capacitat de l'individu per resistir qualsevol situació traumàtica i oferir orientació sobre com minimitzar les conseqüències dels esdeveniments traumàtics.