Marta García. Graduada en Psicologia (UB). Màster en Psicologia General Sanitària (UNIR). Màster en Musicoteràpia (IL3-UB). Psicòloga i musicoterapeuta en el centre propi NIU-Psicologia i Musicoteràpia en atenció a la infància i l’adolescència. Musicoterapeuta en aules específiques en diversos centres públics de la província de Sevilla amb el programa Impulsa i Més Equitat. Musicoterapeuta al centre Musiadapta (Sevilla). Coordinadora i professora especialista en educació musical infantil en el projecte Múxics per a l'àmbit privat i públic (Barcelona).
Sonia Sánchez. Diplomada en Magisteri (UA), amb habilitacions per impartir educació musical, primària i pedagogia terapèutica. Llicenciada en Pedagogia (UNED). Professora de piano (C.S. Óscar Esplá d'Alacant). Màster en Musicoteràpia (UNIR). Docent de diferents especialitats en l'ensenyament públic. Musicoterapeuta dins el programa d'innovació educativa (PIIE): Desenvolupament neurofuncional, motor, auditiu i visual en la prevenció de les dificultats lectoescriptores. Doctoranda. Coordinadora de la Unitat Pedagògica Hospitalària de l'Hospital Universitari de Sant Joan d'Alacant.
Juan Fernando Satoca. Mestre d'Educació Musical (UGR). Especialista en Musicoteràpia (UPSA). Tècnic Superior en Educació Infantil (Alacant). Docent de pedagogia terapèutica en l'ensenyament públic. Musicoterapeuta dins el programa d'innovació educativa (PIIE): Desenvolupament neurofuncional, motor, auditiu i visual en la prevenció de les dificultats lectoescriptores. Musicoterapeuta dins el programa per a la millora de la qualitat educativa de l'aula específica (CyL) en el CEIP La Albufereta d'Alacant.
Moderadores: Laia Capdevila i Emma Plana
-----------------------------
Marta García. Graduada en Psicología (UB). Máster en Psicología General Sanitaria (UNIR). Máster en Musicoterapia (IL3-UB). Psicóloga y musicoterapeuta en el centro propio NIDO - Psicología y Musicoterapia en atención a la infancia y la adolescencia. Musicoterapeuta en aulas específicas en diversos centros públicos de la provincia de Sevilla con el programa Impulsa y Más Equidad. Musicoterapeuta en el centro Musiadapta (Sevilla). Coordinadora y profesora especialista en educación musical infantil en el proyecto Múxics (Barcelona) para el ámbito privado y público.
Sonia Sánchez. Diplomada en Magisterio (UA), con habilitaciones para impartir educación musical, primaria y pedagogía terapéutica. Licenciada en Pedagogía (UNED). Profesora de piano (C.S.Óscar Esplá de Alicante). Máster universitario en Musicoterapia (UNIR). Docente de diferentes especialidades en la enseñanza pública. Musicoterapeuta dentro del programa de innovación educativa (PIIE): Desarrollo neurofuncional, motor, auditivo y visual en la prevención de las dificultades lectoescritoras. Doctoranda. Coordinadora de la Unidad Pedagógica Hospitalaria del Hospital Universitario de Sant Joan d'Alacant.
Juan Fernando Satoca. Maestro de Educación Musical (UGR). Especialista en Musicoterapia (UPSA). Técnico Superior de Educación Infantil (Alicante). Docente de pedagogía terapéutica en la enseñanza pública. Musicoterapeuta dentro del programa de innovación educativa (PIIE): Desarrollo neurofuncional, motor, auditivo y visual en la prevención de las dificultades lectoescritoras. Musicoterapeuta dentro del programa para la mejora de la calidad educativa del aula específica (CyL) en el CEIP La Albufereta de Alicante.
Moderadoras: Laia Capdevila y Emma Plana