Sosmatic
Sosmatic és una empresa de tecnològica de serveis informàtics que dona suport i fa el manteniment de les empreses de PIMEC. Gràcies a l’acord de col·laboració amb el COPC, les empreses de les persones col·legiades i els col·legiats i col·legiades autònoms també poden gaudir del servei.
Els serveis inclosos de forma gratuïta són, en primer lloc, un servei d’atenció tècnica mensual telefònica, o presencial en cas que la consulta no es pugui resoldre a distància. En segon lloc, un servei de monitoratge 24x7 d'un dispositiu (exemple: el servidor o les còpies) amb un servei d'alarma. Per últim, un servei anual de recuperació de dades. Per tant, els col·legiats i col·legiades poden tenir assistència, per a les seves empreses, per qüestions com:
-
El portàtil no arrenca
-
Hem perdut la connexió amb l'ERP
-
No puc accedir al servidor
-
Tenim els arxius encriptats!
-
Necessito una VPN per poder teletreballar
-
Aquest antivirus em serveix?
-
No aconsegueixo arrencar Teams
-
Necessito tenir backup al núvol
-
He perdut totes les dades!
En cas que siguis persona col·legiada i vulguis utilitzar el servei, només cal que emplenis el formulari d’aquesta pàgina web o truquis al 931 223 387. Un tècnic et trucarà abans d’una hora.