La Secció de Psicologia de l’Educació, juntament amb les delegacions del COPC, ha organitzat un cicle de conferències que per abordar la importància del treball en comú dels equips d’intervenció pel que fa a l’assessorament, prevenció i detecció en la comunitat educativa i establir les necessitats educatives emergents. Les conferències també plantejaran quin paper hi han de tenir les persones orientadores i professionals de la psicologia, posant la mirada en tot el cicle formatiu, des de l’etapa infantil fins a l’edat adulta.
La particularitat del cicle de conferències és que la seu i cada delegació del COPC n’acollirà una, per tal d’estendre el punt de vista i detecció de les necessitats a tot el territori. El cicle vol pensar i repensar les tasques dels psicòlegs i psicòlogues en la comunitat educativa i definir i redefinir i cap a on conduir la seva tasca en benefici de l’alumnat, mestres, professorat i famílies. En el cicle de quatre trobades prendrà la paraula cada delegació i s’hi plantejaran les diverses inquietuds que tothom comparteix i com dur a la pràctica les seves solucions.
Les quatre sessions del cicle de conferències: El professional de la psicologia en la comunitat educativa es realitzaran en modalitat híbrida, de 18 a 20 h, són les següents:
Girona
Els actuals processos de canvi en el subjecte escolar i l’orientació psicopedagògica
Tarragona
El disseny universal d'aprenentatge com a element de benestar i cohesió social a l'aula
Lleida
Desenredant la psicologia educativa. Què és realment ser professional de la psicologia educativa?
Barcelona
Què seria una educació saludable en l'era digital?
Les sessions són gratuïtes per fomentar la màxima participació. Inscriu-te a una sola conferència o totes les que t'interessin al botó informatiu de cadascuna.