La Biblioteca del COPC augmenta el seu fons bibliogràfic contínuament per respondre a les necessitats dels col·legiats i col·legiades. El pressupost que el Col·legi destina a eixamplar la quantitat de recursos està establert, argumentat i prioritzat per les tècniques de la biblioteca, i inclou també al compra de tests per tal que els psicòlegs i psicòlogues col·legiats s'hi puguin familiaritzar abans d'usar-los.
Aquesta setmana, la biblioteca de la Delegació Territorial de Girona augmenta el seu fons amb 9 tests més, que ara us presentem. Properament, a més, se n'incorporaran de nous. Mantingueu-vos-en al dia!
Relació de tests psicològics incorporats a la biblioteca de la Delegació Territorial de Girona
![](/web/image/302612-57c5f3a5/Imatge1.jpg?access_token=d9798e1e-6014-4c43-b79e-cdac3ebed5b4)
ACS. Escalas de Afrontamiento para Adolescentes (a)
![](/web/image/302611-329bfd68/Imatge2.jpg?access_token=0ff10d0d-65cd-426a-ba21-4eb1c0639a97)
AEI-R. Aptitudes en Educación Infantil - Revisado (a)
Temps d’aplicació: 60 minuts aproximadament.
Finalitat : Avalua els aspectes aptitudinals més importants per a l'aprenentatge a l'etapa d'Educació Infantil
![](/web/image/302613-7eca0755/Imatge3.jpg?access_token=cd19592c-a7b4-4561-8e1f-d82d2ee9e7e5)
ASPA. Cuestionario de Aserción en la Pareja (b)
Temps d’aplicació: 15 minuts aproximadament a cada escala.
Finalitat: Avaluació de 4 estratègies per afrontar situacions conflictives que poden sorgir a la convivència marital.
![](/web/image/302614-ff60e13b/Imatge4.png?access_token=9d1f6505-1e09-493b-9015-fdde24b2c2df)
CACIA. Cuestionario de Auto-Control Infantil y Adolescente (b)
Finalitat: Avaluació de processos bàsics i habilitats d'autocontrol imprescindibles per a la consecució efectiva de l'autocontrol en infants i adolescents.
![](/web/image/302617-e6e228c6/Imatge5.jpg?access_token=faf03905-c399-47a1-9d8e-eaa89face361)
CAPI-A. Cuestionario de Agresividad Premeditada e Impulsiva en Adolescentes (b)
![](/web/image/302615-f62d308a/Imatge6.jpg?access_token=7d064f7d-b796-47ce-b464-1c3e771dc082)
CYBERBULLYING. Screening de Acoso entre Iguales (a)
![](/web/image/302616-66724072/Imatge7.jpg?access_token=685cc272-3fa1-4c93-b198-95238250017a)
CEG-Infantil. Test de Comprensión de Estructuras Gramaticales de 2 a 4 años (a).
Temps d’aplicació: 20-30 minuts aproximadament.
Finalitat: Avaluació de la comprensió de construccions gramaticals de diferent dificultat. Permet tant interpretació quantitativa (elements encertats) com qualitativa (anàlisi dels models d’error).
![](/web/image/302618-74f234d5/Imatge8.png?access_token=93c8ea55-b12d-436b-bf90-f154abd06326)
JSS. Cuestionario de Estrés Laboral (b)
![](/web/image/302619-b04db4b3/Imatge9.png?access_token=2190d665-c2eb-4d24-a8bf-75d61ed87d4a)
MATRICES. Test de InteligenciaGeneral. (b)
Edat: De 14 a 74 anys
Temps d’aplicació: 45 minuts aproximadament.
Finalitat: Avaluació de la intel·ligència general en nens, adolescents i adults a partir d'estímuls no verbals (matrius).