f

La biblioteca de la Delegació de Girona incorpora 9 nous tests aquesta setmana

Els tests ja estan disponibles en préstec, en les mateixes condicions que tota la resta, si els vols només cal que premis damunt del títol.


La Biblioteca del COPC augmenta el seu fons bibliogràfic contínuament per respondre a les necessitats dels col·legiats i col·legiades. El pressupost que el Col·legi destina a eixamplar la quantitat de recursos està establert, argumentat i prioritzat per les tècniques de la biblioteca, i inclou també al compra de tests per tal que els psicòlegs i psicòlogues col·legiats s'hi puguin familiaritzar abans d'usar-los. 

Aquesta setmana, la biblioteca de la Delegació Territorial de Girona augmenta el seu fons amb 9 tests més, que ara us presentem. Properament, a més, se n'incorporaran de nous. Mantingueu-vos-en al dia!

Relació de tests psicològics incorporats a la biblioteca de la Delegació Territorial de Girona

ACS. Escalas de Afrontamiento para Adolescentes (a)

Edat: De 12 a 18 anys.
Temps d’aplicació: 10 minuts aproximadament. 
Finalitat: Avaluació de 18 estratègies que utilitzen els adolescents per fer front            als seus problemes.

AEI-R. Aptitudes en Educación Infantil - Revisado (a)

Edat: de 4 a 6 anys (2n i 3r d'E. Infantil)
Temps d’aplicació: 60 minuts aproximadament.
Finalitat : Avalua els aspectes aptitudinals més importants per a l'aprenentatge a l'etapa d'Educació Infantil


ASPA. Cuestionario de Aserción en la Pareja (b)

Edat: Adults.
Temps d’aplicació: 15 minuts aproximadament a cada escala.
Finalitat: Avaluació de 4 estratègies per afrontar situacions conflictives que poden sorgir a la convivència marital.

CACIA. Cuestionario de Auto-Control Infantil y Adolescente (b)

Edat: de 11 a 19 anys (De 6è de Primària a 2n de Batxillerat). Temps d’aplicació: entre 30 i 40 minuts, segons l’edat.
Finalitat: Avaluació de processos bàsics i habilitats d'autocontrol imprescindibles per a la consecució efectiva de l'autocontrol en infants i adolescents.

CAPI-A. Cuestionario de Agresividad Premeditada e Impulsiva en Adolescentes (b)  

Edat: adolescents, de 12 a 17 anys.
Temps d’aplicació: variable, entre 10 i 15 minuts.
Finalitat: Avalua i distingeix entre l'agressivitat premeditada per aconseguir un objectiu i l'agressivitat impulsiva com a resposta a una amenaça.

CYBERBULLYING. Screening de Acoso entre Iguales (a) 

Edat: de 12 a 18 anys.
Temps d’aplicació: 20 minuts, aproximadament.
Finalitat: Screening de l'assetjament escolar presencial (bullying) i tecnològic (cyberbullying).

CEG-Infantil. Test de Comprensión de Estructuras Gramaticales de 2 a 4 años (a).  

Edat: De 2 anys i mig a 4 anys i 11 mesos.
Temps d’aplicació: 20-30 minuts aproximadament.
Finalitat: Avaluació de la comprensió de construccions gramaticals de diferent dificultat. Permet tant interpretació quantitativa (elements encertats) com qualitativa (anàlisi dels models d’error).

JSS. Cuestionario de Estrés Laboral (b)

Edat: Adults.
Temps d’aplicació: variable, entre 15 i 20 minuts.
Finalitat : Avaluació de l'estrès laboral.

MATRICES. Test de InteligenciaGeneral. (b) 

Edat: De 14 a 74 anys
Temps d’aplicació: 45 minuts aproximadament.
Finalitat: Avaluació de la intel·ligència general en nens, adolescents i adults a partir d'estímuls no verbals (matrius).


Comparteix

f

Reunió de la Junta Rectora amb els grups de treball de Girona
La tradicional trobada va tenir lloc el passat 27 de gener a l'Hotel Double Tree by Hilton Girona, on la nova Junta va presentar-se davant els GT, que van explicar les seves activitats destacades.