Psypocket
Psypocket és una eina tecnològica desenvolupada per un equip de psicòlegs, informàtics i empresaris per a cobrir les necessitats de les clíniques de psicologia, complint la reglamentació sobre la protecció de dades i aprofitant les últimes tecnologies per facilitar una experiència més senzilla i accessible.
Funcions de la plataforma per al pacient
-
Alta d’usuari amb correu electrònic per rebre trucades i enviar missatges instantanis xifrats al seu o la seva psicoterapeuta.
-
Recordatori de cites per email.
-
Notificacions. PsyPocket té un sistema de notificacions que permet a l'usuari conèixer les novetats en el seu perfil d'un cop d'ull (noves cites, cancel·lacions, etc).
Funcions de la plataforma per a professionals
-
Gestió de l’agenda
-
Opció de realitzar informes. La plataforma ofereix a les i els psicòlegs i a les clíniques la utilitat de realitzar informes amb les dades per mesos i anys, podent-se descarregar aquesta informació en format .xls.
-
Ingressos del psicòleg o la psicòloga i de la clínica.
-
Casos: emmagatzema i organitza la informació per pacient de la data d'inici de la teràpia, última cita, nº de sessions totals i dates, tarifes de les mateixes, i el diagnòstic referent a aquest client.
-
Usuaris: emmagatzema la informació de tots els usuaris de l'perfil per nom de l'usuari o número d'història, classe d'usuari (administració, terapeutes, pacients i alumnat) i usuari que correspongui.
-
Cites anul·lades: emmagatzema per nom / número de història del pacient data de cancel·lació i motiu.
-
Altres funcions rellevants
-
Alta en el sistema de perfils d’alumnes de pràctiques.
-
Alta del perfil d’administració per gestions administratives.
-
Gestió de despatxos, disponibilitat de teràpies i cites.
-
Opció de missatgeria instantània entre els diferents perfils actius de la plataforma
-
Categories disponibles
Categories disponibles
-
Pla Avançat per a professionals col·legiats del COPC
Inclou les següents funcions: videoconferència, maneig de l'agenda i enviament de missatgeria instantània, recordatori de cites, notificacions, informes i videotrucades de grup de fins a 10 persones. -
Pla Avançat per a clíniques o centres de persones col·legiades
Inclou les següents funcions: videoconferència, gestió de l'agenda i enviament de missatgeria instantània, recordatori de cites, notificacions, informes i videotrucades de grup de fins a 10 persones, gestió d'agendes com a clínica, gestió de despatxos, disponibilitat de terapeutes, alta en el perfil d'alumnes, alta de perfil d'administració, comunicació escrita d'administració, terapeutes, pacients, alumnes. -
Plan Premium per a professionals col·legiats del COPC o clíniques o centres de persones col·legiades
Inclou les següents funcions: videoconferència, gestió de l'agenda i enviament de missatgeria instantània, perfil d'un professional (recordatori de cites, notificacions, informes i videotrucades de grup de fins a 10 persones , o perfil clínica (gestió d'agendes com a clínica, gestió de despatxos, disponibilitat de terapeutes, alta en el perfil d'alumnes, alta del perfil d'administració, comunicació escrita d'administració, terapeutes, pacients, alumnes), i sistema de comptabilitat i facturació.
Tots els plans compten amb una prova gratuïta de la plataforma i un descompte d’entre un 50% i un 52% sobre la tarifa original un cop finalitzat el període de prova. En aquest enllaç podeu consultar les condicions i les indicacions per contractar el servei.
Recordem també que els i les professionals del COPC poden beneficiar-se de l’oferta comunicada pel Consejo General de la Psicología i accedir a una versió bàsica i gratuïta de la plataforma de Psypocket durant 6 mesos.
Cita.io
CITA.IO gestiona íntegrament la consulta i permet realitzar videoconferències 100% segures, complint amb els més alts estàndards de seguretat. La plataforma, preparada per gestionar un professional individual o un centre, va ser creada per professionals de salut mental i experts tecnològics que durant 2 anys van dissenyar i testar el programari per satisfer les necessitats reals de professionals i pacients.
CITA.IO no requereix instal·lació, és personalitzable, configurable en pocs minuts i accessible des de qualsevol dispositiu.
Funcions de la plataforma
-
Agenda per a sessions en línia i presencials, per a un professional o multiprofessional.
-
Videoconferència encriptada, accés directe a la història clínica.
-
Pagament del pacient mitjançant targeta de crèdit/dèbit o PayPal.
-
Possibilitat de gravar les sessions clíniques realitzades per videoconferència.
-
Història clínica personalitzable.
-
Inclusió d'arxius en la història clínica.
-
Assignació de rols entre el personal de l'organització.
-
Personalització de la plataforma.
-
Enviament automàtic de recordatoris per correu electrònic.
-
Possibilitat de reserva directa per part de l'pacient.
-
Directori d'empreses.
-
Presència directa a la web mitjançant URL.
-
Bloqueig de sales de treball.
-
Llistes de sessions i factures.
-
Emissió de factures.
-
Possibilitat de treballar en català, castellà o anglès.
-
Registre d'activitat (RGPD).
-
Servei d'atenció tècnic per telèfon o correu electrònic.
-
Formació gratuïta a través de seminaris en línia.
El pla proposat compta amb una prova gratuïta d'un mes des del moment de l'alta i un descompte d’un 52% sobre la tarifa original un cop finalitzar aquest període; la modalitat és variable sense fix mensual en funció de l’ús de cada professional. En aquest enllaç podeu consultar les condicions i les indicacions per contractar el servei.